Re: Notebook HP i sterowniki

Autor: Michał Kupski <miq_at_home.org>
Data: Tue 14 Feb 2006 - 07:57:56 MET

Hej !

Użytkownik "Rafał Bartoszak" <sprocket@sys.BezSpamu.pl> napisał w wiadomości
news:jo7hlarbhih8.1p5l12qdhptx3$.dlg@40tude.net...
> Więc HP robiło świetne notebooki parę lat temu. Przed fuzją z Compaqiem.
> Potem - cała seria przeciętnych modeli.

Co nie znaczy, żeby to był jakiś szmelc totalny :)

> I moim zdaniem - w zeszłym roku
> wzięli się wreszcie do roboty, aktualne modele HP są naprawdę fajne.

Tu się zgodzę.

> Fakt nie do podważenia - serwis HP ma fatalną opinię. Ale w życiu nie
> padł mi żaden hapek. Z ok. 10 sztuk. Teraz doszło jeszcze 20 - zobaczymy

Mamy w firmie 5. Też żaden nie padł, w przeciwieństwie np. do wypasionych
Aristo, z których 3 (na 4) były już w serwisie.

> Co do narzekania na brak driverów do Win2003 - taką mam nieśmiałą opinę,
> że nie jest to system "targetowy" dla notebooków. ;)

W samej nazwie ma "Serwer". Ftp, http, mail, serwer aplikacji, plików itp...
Szczerze mówiąc, nie widziałem jeszcze laptopa pełniącego rolę serwera.
Ale może ktoś tak ma :)

--
Pozdrawiam
Michał -- Tarnowskie Góry