Re: Notebook HP i sterowniki

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Tue 14 Feb 2006 - 08:21:09 MET

Rafał Bartoszak napisał(a):

> Za to wszystkie - o zgrozo - miały Recovery DVD, do tego DVD z instalką
> Windowsa i *driverami*, i jeszcze jedną płytkę z dodatkowym softem

O zgrozo - wersje bez systemu nie mają *nic* a tak się składa pechowo dla
HP, że ich laptopy można kupić bez systemu i bez_jakiejkolwiek_płyty. Dodam
- o zgrozo, że taki Acer, Asus, Aristo, FS dodają drivery na płytach bez
żadnej łaski i także w przypadku zakupu ich produktu *bez systemu*.
Rozumiem, że HP musi się wyróżnić nawet w tym przypadku :>

> IBM jest tu klasą, ale HP też się postarał - jest setup, który z DVD
> instaluje Ci wszystkie drivery.

Nie opowiadaj bajek. W tym kraju można kupić sobie laptopa bez_systemu i
pokaż mi wtedy tę płytę DVD bo chyba jestem ślepy i niczego takiego w
wyposażeniu nie widzę

> Trochę muszę porobić za adwokata diabła, zaznaczam, że wszystko poniżej
> to "moje IMO"

IMO nie doczytałeś uważnie wątku a szkoda

> Co do narzekania na brak driverów do Win2003 - taką mam nieśmiałą opinę,
> że nie jest to system "targetowy" dla notebooków. ;)

Bo?

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098