Jaki zasilacz?

Autor: Piobart <piobartWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 15 Jan 2006 - 23:53:28 MET

Jaki zasilacz ATX powinienem kupić? Mam obecnie Magabajt MGB-300ATX, który
prawdopodobnie powoduje zawieszanie się komputera (czasami się to zdarza), a po
planowanej zmianie karty graficznej raczej napewno padnie.
Mój komputer składa się z:
- Celeron D-335 2,8 Ghz BOX
- Płyta Gigabyte GA-8S648FX na sis 648
- 256 MB Ram DDR400 (planowane dołożenie 512MB DDR400)
- Radeon 9000 64MB DDR 64 bit (planowany Radeon 9700 lub 9800)
- Karta muzyczna zintegrowana (planowane SB Audigi)
- Tuner TV Winfast Expert
- Dysk Ata 100 WD Caviar 80GB 8MB Cache
- Odtwarzacz DVD Toshiba 16x
- CD-RW LG 40x12x40
- Lan zintegrowany
- FDD
- 2x wentylator obudowy po 8cm i 1x wentylator 5cm do karty gaficznej
- na USB drukarka Canon IP200 i adapter Bluetooth

Potrzebuje zasilacz, który będzie stabilny, bezpieczny, rozwojowy (żeby
wystarczył na kilka lat), odpowiednio mocny żeby pociągnął mój sprzęt i
niedrogi. Mogę na niego przeznaczyć ok 100zł, ale wolałbym mniej ze względu na
zakup karty graficznej.
Na allegro znalazłem kilka zasilaczy:
- http://www.allegro.pl/show_item.php?item=80541928
- http://www.allegro.pl/show_item.php?item=80250701