Re: Jaki zasilacz?

Autor: Botanix <botanix_at_master.pl>
Data: Mon 16 Jan 2006 - 11:07:01 MET

> To jaki konkretnie zasilacz mam wybrać, na Chiefteca mnie niestać??
> Najlepiej żeby był z allegro.
>
> Przeczytałem Wasze wypowiedzi, ale z nich nie wynika jednoznacznie jaki
> mam
> kupić.

Przeczytałeś wypowiedzi?Na pewno?Na benchmarku jest wszystko ładnie
opisane!Chieftec jest bardzo dobry ale do Twojej konfiguracji niekonieczny i
zbtyt drogi.Na benchmarku testują równierz modele Mode Com - z średniej
pólki, które dla Ciebie wystarczą w zupełności.Jeśli chcesz w miarę dobry,
dobrze zabezpieczony i tani to kup ten:
http://sklep.benchmark.pl/pelny_9592.html
Myślę że taka odpowiedź powinna Cię zadowolić :), na komputronikun co prawda
już go niema ale gdzieś na pewno go jeszcze dostaniesz, może nawet i na
allegro.
Pozdrawiam
Botanix