Re: zasilacz do sterego komputera

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Sun 15 Jan 2006 - 23:53:03 MET

Dnia Sun, 15 Jan 2006 23:35:23 +0100, d852 napisał(a):

> Witam serdecznie i proszę o pomoc bardziej doświadczonych.
>
> Mam stary komputer ( Pentium 1 ) na płycie, której nawet nie potrafię
> zidentyfikować, ale z racji wieku napewno nie jest to ATX. Komputerek służy
> mi do nauki linuxa i sprawuje się dobrze poza zasilaczem, który strasznie
> hałasuje. Chciałbym go wymienić, ale w sklepach trafiam tylko na zasilacze
> ATX. Czy taki zasilacz będzie pasował ?

nie - ty potrzebujesz zasilacza AT - od groma takich na allegro po kilka
złociszy. Sam mam kilka takich na stanie, ale nie opłaca się czegoś takiego
wysyłać. Gdybyś mieszkał niedaleko mnie, to byś mógł dostać takie coś za
darmo.

> Biorę pod uwagę np. taki :
> http://www.arest.pl/index.php?inc=produkt&ID=2650&katid=14&grupa=319

nie strzela się do muchy z armaty ...

> Pozdrawiam.
> Darek.

pozdr.

--
Marynarskie pozdrowienia od boskiego Jolly Rogera :-) GG:3274013
http://www.in4.pl/               mail:nospam_mach82_xl_at_wp.pl_nospam