Re: Polećcie kontroler SATA

Autor: latet <latet_at_latet.pl>
Data: Fri 30 Dec 2005 - 17:37:34 MET

> -- priorytety zadań/tasków/procesów (pozwalało to budować systemy czasu
> rzeczywistego,
> w których odpowiedź przychodził ,,na czas'' -- czyli decydowano, które
> zadania
> powinny być wykonywane jako ważniejsze, a które jako mniej ważne;
> teoretycznie
> i W9x jest w takowy mechanizm zaopatrzony

A mi sie marzy cos takiego:

Jakis program cos tam robi - np. ciezki program graficzny
otwiera wlasnie wielki, skomplikowany plik. Komp praktycznie
zatkany - i procesor i dysk.
I w tym momencie ja chcę sobie szybko otworzyć jakiś dokument Worda.
Jak to dziś wygląda to każdy wie - masakra, lepiej spokojnie zaczekać.
A jak bym chciał, aby system wiedział, że jak user TERAZ kliknął
na coś, to to jest święte i ma prioryter i trzeba zostawić wszelkie
wczesniejsze zadania i zrobić to co user wlasnie kazał. A potem dopiero
powrócić do tamych, a nie, kurde, probowac bez sensu robić oba na raz.

Czy to marzenia nierealne?

Dzieki,

latet