Re: który zasilacz?

Autor: <gzygzy_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Fri 30 Dec 2005 - 17:37:19 MET

Tomek <hycel@tenbit.pl> napisał(a):

> Ew. jesli kiedys ma być rozbudowa konfig (np. jakaś wypasiona grafa)
> to 360W może być za mało ale do biura ok.

co to znaczy wypasiona grafa? teraz mam zamiar kupić sobie jakąś graficzkę,
tak do 400 zł. jakie są objawy niedostatków mocy? napisałem, że do pracy, ale
nie do biura :D miałem na myśli raczej autocad, archicad, wszelkie
kreślarsko/wizualizacyjne programy, do tego produkty adobe'opodobne do grafiki
2D. no jak ktoś mi od razu poleci dobrą grafę w tej cenie i dla takiego
użytkowania, to będę baaaardzo wdzięczny :D