Re: Polećcie kontroler SATA

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 30 Dec 2005 - 18:56:56 MET

"latet" <latet@latet.pl> wrote in message
news:dp3nmf$7c0$1@inews.gazeta.pl...

> A mi sie marzy cos takiego:
>
> Jakis program cos tam robi - np. ciezki program graficzny
> otwiera wlasnie wielki, skomplikowany plik. Komp praktycznie
> zatkany - i procesor i dysk.
> I w tym momencie ja chcę sobie szybko otworzyć jakiś dokument Worda.
> Jak to dziś wygląda to każdy wie - masakra, lepiej spokojnie zaczekać.
> A jak bym chciał, aby system wiedział, że jak user TERAZ kliknął
> na coś, to to jest święte i ma prioryter i trzeba zostawić wszelkie
> wczesniejsze zadania i zrobić to co user wlasnie kazał. A potem dopiero
> [...]

poszukaj plyt wieloprocesorowych - moga byc to nowe procki z dwoma rdzeniami
na strukturze - zareczam Ci ze dostaniesz cos co opisujesz na XP czy Win2k
albo win2003.
Niestety ale w przypadku PC opartych na IBM PC wiele rzeczy dziala tak ze
trzeba je obchdozic silowo zwikszajac po prostu ilosc zasobow hardware -
problemy te addytywnie multiplikuja sie gdy zainstalujesz na takim hardware
sytem od M$... bez kilku rdzeni nie ma sensu bawic sie w wielozadaniowosc.
A system ktory zachowywal sie jak to opisales to AmigaOS - na leciwym MC68K,
1MB RAM, pojedyncza stacja dyskietek i systemem mieszczacym sie w 512KB ROM
(tak caly system siedzial w 512KB ROM) dzialalo to w sposob zblizony do
opisanego przez Ciebie.