Re: wytrzymala nagrywarka dvd

Autor: JFK <skrzynkanaSPAM_at_gmail.com>
Data: Wed 28 Dec 2005 - 22:35:09 MET

Dnia Wed, 28 Dec 2005 22:15:12 +0100, ___Tomek__Sz_ napisał(a):

> Osobiście mam od 3 miesięcy i mogę polecic, pali póki co bardzo dobrze
> na Verbatimkach 16x jak i na najgorszych płytach typu Hawk, Active Jet za
> 80 gr i to nawet z opcją zapisu ponad standardowe 4x, która jest w
> oprogramowaniu QSuite - do pobrania ze strony benq.pl . Częste
> uaktualniania biosu pojawiające się na tejże stronce poprawia jakieś
> tam błędy. Według mnie stabilna, w miarę cicha, nagrywa na wszystkim i
> co najważniejsze w każdym odtwarzaczu mogę to odtworzyc.
Soft jest mi ogolnie obojetny bo jak juz pisalem uzywane to bedzie pod
linuxem :)
Ale co do odtwarzania na stacjonarnych odtwarzaczach to juz inna para
kaloszy. Spotkalem sie z opinia kolegi ze zeby dvd bylo czytane na
stacjonarnym trzeba ja nagrac x4. nagrywa na necu. Moim zdaniem to nie
siwadczy dobrze o jakosci wypalarki bo chcialbym nagrywac porzadnie plyty
z pelna predkoscia.
Jak benq sobie z tym poradzi? Trzeb zwalniac czy pali full speed?
Duzo plyt juz wypaliles?
Pozdrawiam

--
Jakub (JFK) Kasica