Re: wytrzymala nagrywarka dvd

Autor: Misiek <misiek_1928.WYTNIJ.TO_at_o2.pl>
Data: Wed 28 Dec 2005 - 23:45:22 MET

> Soft jest mi ogolnie obojetny bo jak juz pisalem uzywane to bedzie pod
> linuxem :)
> Ale co do odtwarzania na stacjonarnych odtwarzaczach to juz inna para
> kaloszy. Spotkalem sie z opinia kolegi ze zeby dvd bylo czytane na
> stacjonarnym trzeba ja nagrac x4. nagrywa na necu. Moim zdaniem to nie
> siwadczy dobrze o jakosci wypalarki bo chcialbym nagrywac porzadnie plyty
> z pelna predkoscia.
> Jak benq sobie z tym poradzi? Trzeb zwalniac czy pali full speed?
> Duzo plyt juz wypaliles?
> Pozdrawiam

1640 to dobry sprzęt za przyzwoite pieniądze. Nagrywanie DVD-Video x4 to
kompletny nonsens i świadczy tylko i wyłącznie o problemach Twojego
znajomego ze sprzętem.

Polecam też LG z serii 66 i 67, pomimo iż wielu na tej grupie na nią
"psioczy" to nie znam osobiście nikogo, komu by dobrze nie służyła.
Większość negatywnych opinii o nagrywarkach LG wzięła się z przykrych
doświadczeń z nagrywarkami CD-RW tejże firmy. W przypadku LG jest odwrotnie
niż z Lite-On'em. LG za czasów CD-RW miała lekkiego pecha i spora część
napędów była trefna. Lite - On robił dobre a momentami nawet świetne
nagrywarki CD-RW ale od kiedy wzięli się za DVD to... bagno (z malutkimi
wyjątkami).

To moje zdanie.

Benq 1640 to świetny wybór na Twoje wymagania ale gdyby trzeba było
wybierać spośród innych z TEJ PÓŁKI to chwytaj LG.