Re: wytrzymala nagrywarka dvd

Autor: ___Tomek__Sz_ <NOSPAMszymkowiak_at_o2.pl>
Data: Wed 28 Dec 2005 - 22:15:12 MET

JFK napisał(a):
> Witam

Rownież witam

> Czytalem sporo pozytywnych opinii o napedach benq zwlaszcza o dw1640 ktory
> jest kupowany przez plextora. Faktycznie tak dobrze sie sprawdzaja?

Osobiście mam od 3 miesięcy i mogę polecic, pali póki co bardzo
dobrze na Verbatimkach 16x jak i na najgorszych płytach typu
Hawk, Active Jet za 80 gr i to nawet z opcją zapisu ponad
standardowe 4x, która jest w oprogramowaniu QSuite - do pobrania
ze strony benq.pl . Częste uaktualniania biosu pojawiające się
na tejże stronce poprawia jakieś tam błędy.
Według mnie stabilna, w miarę cicha, nagrywa na wszystkim i co
najważniejsze w każdym odtwarzaczu mogę to odtworzyc.

> Z gory dzieki za pomoc w wyborze
> Pozdrawiam

Polecam i Pozdrawiam
Tomek Szymkowiak

--
Asrock K7VT4A+, Athlon 1GHz, TwinMos 512MB + 256MB DDR 400MHZ,
WDC WD800JB, Scott 17",