Re: wytrzymala nagrywarka dvd

Autor: ___Tomek__Sz_ <NOSPAMszymkowiak_at_o2.pl>
Data: Wed 28 Dec 2005 - 23:24:15 MET

> Ale co do odtwarzania na stacjonarnych odtwarzaczach to juz inna para
> kaloszy. Spotkalem sie z opinia kolegi ze zeby dvd bylo czytane na
> stacjonarnym trzeba ja nagrac x4. nagrywa na necu. Moim zdaniem to nie
> siwadczy dobrze o jakosci wypalarki bo chcialbym nagrywac porzadnie plyty
> z pelna predkoscia.
> Jak benq sobie z tym poradzi? Trzeb zwalniac czy pali full speed?
> Duzo plyt juz wypaliles?
> Pozdrawiam

Płyt DVD-VIDEO nie wypaliłem dużo może z niecałą10, głównie
wypalam divx na dvd. Paliłem zawsze z pełną dostępną szybkością
najczęściej verbatimy 16x. dvd-video odtwarzałem na 2
odtwarzaczach sony i manta emperor2, zadnych problemów, na
odtwarzaczach dvd komputerowych głównie liteona tym bardziej
zero problemów. Niech się inni użytkownicy tego modelu jeszcze
wypowiedzą to będzie jaśniejsza sprawa.
Pozdrawiam
Tomek Szymkowiak

--
Asrock K7VT4A+, Athlon 1GHz, TwinMos 512MB + 256MB DDR 400MHZ,
WDC WD800JB, Scott 17",