Re: urzadzenie wielofunkcyjne za max 400zl

Autor: Łukasz Ledóchowski <lukled_at_tlen.pl>
Data: Mon 26 Dec 2005 - 01:31:54 MET

Pawel K wrote:

> rzeczywiscie, w miedzyczasie znalazlem kilka innych informacji na
> temat tego typu sprzetu i chyba zdecyduje sie na jakiegos canona lub
> epsona. w oko wpadl mi model epson stylus dx3800 lub epson stylus
> dx3850.

> na szybkosci mi nie zalezy bo i tak domyslam sie ze cokolwiek
> kupie to bedzie szybsze od tego co mam obecnie (hp610c)

Zdecydowanie:)

> a na jakosci
> tez mi tak bardzo nie zalezy, zdjec drukowac nie bede. miales moze
> mozliwosc pracowania z jakims urzadzeniem wielofunkcyjnym firmy epson
> ktory moglbys polecic?

Używałem CX3650 - poprzednika DX3800, dosyć wolna, pożerała sporo
tuszu, oddzielne pojemniki to tylko i wyłącznie chwyt marketingowy,
jakoś w trybie ekonomicznym słaba (i to jest celowe działanie Epsona,
bo programy typu Ink Saver sprawują się o niebo lepiej). Większość tych
wad znikało, gdy weźmiemy pod uwagę, że zamienniki kosztują około 8 zł,
a konkurencja nie jest wcale lepsza.

Kiedyś można było za 400 zł kupić Epsona CX3200 - miał skaner CCD,
wyświetlacz z wieloma opcjami i drukował przyzwoicie. Brakuje mi teraz
takiego sprzętu na rynku.

Canon ma też ciekawe drukarki, ale zabezpieczenia i brak zamienników
skutecznie odstraszaja od zakupu.

--
# Łukasz Ledóchowski
# gg: 503647 lukled@tlen.pl