Jaka kierownica?

Autor: Krasnal <krasnal74wytnij_at_o2.pl>
Data: Mon 26 Dec 2005 - 01:40:33 MET

Witam. Mam pytanie: jaką polecacie kierownicę do gier? Będzie używana
głównie w serii NFS (Most Wanted, Underground I/II oraz Porsche 2000).
Kryteria to: prawdziwy Force Feedback (reakcja na uderzenia, zakręty itp) a
nie jakieś wibracje oraz musi mieć prawdziwe stpniowe skręcania, gaz oraz
hamulec :). Kiedyś miałem pożyczoną i minimalny skręt powodował od razu
skręnie kół na maxa. Gaz i hamulec tak samo, czyli coś jak na klawiaturze.
Proszę o namiary. Jaka? Logitech, Saitek, inna? Z góry dzięki. Pozdrawiam.
P.S. Mam nadzieję, że nie NTG, w końcu to sprzęt do PC ;).

--
To ja napisałem, Krasnal (Tomek).