Re: urzadzenie wielofunkcyjne za max 400zl

Autor: Pawel K <pawel12345pp_at_interia.pl>
Data: Mon 26 Dec 2005 - 09:42:52 MET

Użytkownik Łukasz Ledóchowski napisał:

> Używałem CX3650 - poprzednika DX3800, dosyć wolna, pożerała sporo
> tuszu, oddzielne pojemniki to tylko i wyłącznie chwyt marketingowy,
> jakoś w trybie ekonomicznym słaba (i to jest celowe działanie Epsona,
> bo programy typu Ink Saver sprawują się o niebo lepiej). Większość tych
> wad znikało, gdy weźmiemy pod uwagę, że zamienniki kosztują około 8 zł,
> a konkurencja nie jest wcale lepsza.

czyli lepiej kupowac drukarke z jednym pojemnikiem na tusze kolorowe?
jakie sa wady i zalety tych rozwiazan?

> Canon ma też ciekawe drukarki, ale zabezpieczenia i brak zamienników
> skutecznie odstraszaja od zakupu.

no wlasnie na allegro sa do kupienia tzw resetery do drukarek tejze
firmy, kosztuja w granicach kilkunastu zl, tylko czy jest sens placic za
taki reseter i samemu probowac napelniac?
a brak zamiennikow to rzeczywiscie ogromna wada, chyab jednak pozostane
przy epsonie

pozdrawiam