Re: Ktora klawiatura najlepsza?

Autor: KSZYCHOOO <brak_at_maila.pl>
Data: Mon 26 Dec 2005 - 01:20:40 MET

Użytkownik medevacs napisał:

> Ma ktos porownanie? Czy lepiej w ogole sobie
> ww. darowac i wydac wiecej kasy na klawiature "laptopowa"?

Ja mam tracer'a za jakies 30zl chyba (plaski - sa dwa)
Jesli pijesz lub jesz przy kompie to nie warto wyrzucac kasy - kazdemu
zdarza sie cos wylac. Ja poprzednia o wysokim skoku zalalem kubusiem -
dzisiaj sie z tego ciesze... plaska jest duzo wygodniejsza :)

Czesto siedze przy kompie dosc dlugo - mam w polowie starte 3 klawisze
       po mniej wiecej roku :)

K.