Re: urzadzenie wielofunkcyjne za max 400zl

Autor: Pawel K <pawel12345pp_at_interia.pl>
Data: Sun 25 Dec 2005 - 22:54:52 MET

Użytkownik Łukasz Ledóchowski napisał:

> Może jakiegoś Epsona?
> Podstawową zaletą tych urządzeń są tanie zamienniki (7-15 zł na
> Allegro). Jeżeli nie potrzebujesz rewelacyjnej jakości i ogromnej
> szybkości (urządzenia Epsona są dosyć wolne) - to może być urządzenie
> dla Ciebie.

rzeczywiscie, w miedzyczasie znalazlem kilka innych informacji na temat
tego typu sprzetu i chyba zdecyduje sie na jakiegos canona lub epsona. w
oko wpadl mi model epson stylus dx3800 lub epson stylus dx3850. na
szybkosci mi nie zalezy bo i tak domyslam sie ze cokolwiek kupie to
bedzie szybsze od tego co mam obecnie (hp610c) a na jakosci tez mi tak
bardzo nie zalezy, zdjec drukowac nie bede.
miales moze mozliwosc pracowania z jakims urzadzeniem wielofunkcyjnym
firmy epson ktory moglbys polecic?

pozdrawiam