Re: Jak karta telewizyjna?

Autor: fuen <fuen_at_spam.wp.pl>
Data: Sat 03 Dec 2005 - 17:36:25 MET

> Bzdura

bzdura ?
to napisz mi jaki jest najnowszy sterownik na stronie producenta
a ja ci udowodnie ze na plytce z karta mam nowszy

poza tym
podczas skanowania kanałow sa one ustawione losowo
a nie tak jakby wskazywala logika zgodnie z czestotliwoscia

jeszcze jedno :
jest wielkie zamieszanie z systemami audio video
np. w zakladce AREA jest
poland (pal D) (pal b/d) (secam)
po jaka cholere to jest ?
zeby chociaz producent sie wysilil i chociaz w
najmniejszym stopniu opisal z czym to sie je.

moze ty madralo mi wyjasnisz o co chodzi ?

mowie wam jeden wielki balagan jest z ta karta