Re: Jak karta telewizyjna?

Autor: miras <miras26_at_interia.pl>
Data: Sun 04 Dec 2005 - 14:47:48 MET

Dnia Sat, 3 Dec 2005 17:36:25 +0100, fuen napisał(a):

> [...]

Użytkuję tę kartę ponad 1.5 roku i nigdy mi się
nie zdarzyło mieć problemu z instalacją karty,
czy oprogramowania. Jedyny problem jaki mam, to
sygnał TV który jest trochę za słaby. Chodzi mi
o stan mojej domowej instalacji antenowej.Nie mogę się
jakoś zebrać aby to poprawic.
Oprogramowanie Leadteka jak i sama karta były wielokrotnie
chwalone przez użytkowników m.in: za jakość obrazu
i możliwości konfiguracji.
To, że fuen ma problem z wgraniem softu i konfiguracją
świadczy tylko o tym, że ma w systemie "jeden wielki balagan".
/może nie umie?Choć instalacja softu jest banalnie prosta/