Re: AMD vs Intel

Autor: barum <barumbarum1_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Sat 03 Dec 2005 - 18:00:57 MET

radekp@alpha.net.pl <radekp@alpha.net.pl> napisał(a):

> Powinni też koniecznie podać liczbę nóżek. Przeta wiadomo, że
> im więcej, tym lepiej

Hmmm... W zasadzie to masz rację, w końcu wbudowany podwójny kontroler
pamięci, który jest kapitalnym pomysłem, wymaga nóżek... Intel jeszcze tego
nie wymyślił.

No ale co do częstotliwości: podano oznaczenia _modeli_ procesora. AMD ma
oznaczenia typu 4600+, 4800+ a Intel 830, 840 i tp. Nie podano _żadnych_
częstotliwości. Dlaczego mieli by podać tylko częstotliwości Intela? Tak by
było uczciwie?

barum