Re: Jak karta telewizyjna?

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Sat 03 Dec 2005 - 20:35:27 MET

fuen napisał(a):

> bzdura ?

Tak, totalna

> to napisz mi jaki jest najnowszy sterownik na stronie producenta
> a ja ci udowodnie ze na plytce z karta mam nowszy

A rozumiem, że ktoś Ci złośliwie zablokował przeglądarkę i sam nie możesz?

> poza tym
> podczas skanowania kanałow sa one ustawione losowo
> a nie tak jakby wskazywala logika zgodnie z czestotliwoscia
>
> jeszcze jedno :
> jest wielkie zamieszanie z systemami audio video
> np. w zakladce AREA jest
> poland (pal D) (pal b/d) (secam)
> po jaka cholere to jest ?

Google nie działa?

> zeby chociaz producent sie wysilil i chociaz w
> najmniejszym stopniu opisal z czym to sie je.

A skąd ta teoria, że ma to robić producent karty telewizyjnej? Leadtek jest
autorem tych standardów?

> moze ty madralo mi wyjasnisz o co chodzi ?

Że masz nagrzmocone w systemie Mądralo :>

> mowie wam jeden wielki balagan jest z ta karta

...u Ciebie

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098