Re: Jak karta telewizyjna?

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Sat 03 Dec 2005 - 15:41:39 MET

fuen napisał(a):

> mam ta karte i bardzo jestem z niej niezadowolony

Współczujemy. Inni jakoś nie mają problemów

> sterowniki tej karty sa bardzo kiepskie i czesto gubia nastawy

Bzdura

> spedzilem 3 dni wgrywajac rozne sterowniki zeby bylo w miare dobrze

Aż 3 dni? To co ty robiłeś przez ten czas? Pisałeś sterowniki od zera? :)

> podlaczony jestem do sieci kablowej
> i co ??
> nie wykrywa wszystkich kanałow

Sieć kablowa - zero problemów :)

> jest niby wyszukiwarka wszystkich kanałow
> ale co z tego ?

Ano to, że działa

> wykrywa wszystkie kanały jest dobrze
> wyłącze włącze oprogramowanie
> i juz jest zle

SOA #1

> włączaja sie jakies krzaki
> chyba inny system secam lub ntsc

Aha :)

> programow zreszta nie da sie ustawic wg swojej kolejnosci
> niech ktos sprobuje np kanal 15 ustawic na pierwszym
> jedno klikniecie w gore 3, 2, 1 i jeszcze jedno na 0 i zwiesza sie
> wszystko

Powtórnie współczuję, ale to nieprawda. Używałem tej karty prawie rok i
jakoś nie miałem żadnych problemów

> nie polecam ze wzgladu na kiepskie oprogramowanie

Brednia. Winfast ma znakomite oprogramowanie, wielokrotnie chwalone. Vide
test na http://www.benchmark.pl

Też jakoś goście nie mieli problemu :)))))

> obraz faktycznie jest ok
> i co z tego jak nie da sie ustawic wszystkich
> kanalow na kablówce

No jak mi przykro :)

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk