Re: PILNE: Wybór nowego zasilacza - dobry i cichy

Autor: Mariusz <mkwytnijto_at_popnet.pl>
Data: Wed 23 Nov 2005 - 09:44:27 MET

> Zastanów się lepiej, co piszesz. To, że 2 sroki swój ogon chwalą, to nic
> nowego, zwłaszcza na tej grupie. W tej klasie cenowej, jaką woła se tagan,
> nie ma prawa być "mniej i bardziej udanych" modeli. Bulisz jak za zboże i
> nóż widelec nie będzie piszczał? Nie żartuj. Bo prostu bubel nie marka.
> Gdyby był 2x tańszy, to owszem, można by było twierdzić, że to cena ryzyka
> przy takich parametrach, ale nie w przypadku, kiedy ten szkopski bubel
> kosztuje tyle, co rzeczywiste markowe produkty. I to, że modele o
> mniejszej
> [...]

W sumie masz rację, ale np. modele Chiefteca 360 i 420 podobno skrajnie się
różniły, 360 cichy a 420 głośny. Teraz mam Chiefteca 1136 zastępcego i też
jest głośny, ale to dolna półka (w dodatku jest słaby - musiałem DVD
odłączyć bo były problemy). Myślę poważnie albo nad nowym CHieftekiem z seri
GS albo na Topower... No i może ten BeQuiet, ale jakoś mnie nie przekonuje
(podobnie jak nowe nagrywasrki BenQ, jakoś nie mam zaufania).

--
[ Mariusz: Abit IC7-G P4 3GHz 512/800/HT QVC120Cu 1GB DDR400 Kingston NEC ]
[ E700 Asus GF4Ti4200 128 MB 8x Zalman ZM80D WinFast TV-2000 Exp. Zoltrix ]