Re: Toshiba A3-184 (Spisek?)

Autor: artoor <artoor35_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 23 Nov 2005 - 09:48:24 MET

> Jakiez wielkie było moje zdziwienie, kiedy dowiedziałem się,że model ten
> w Polsce jest nie do kupienia, nikt nie może mi go sprowadzić.

Dodam jeszcze, iż z informacji na europejskiej wersji strony Toshiby
produkt ten oznaczny jest jako nowość i opisany jako "Available soon" -
Moze to po prostu jakas chwilowa przerwa w dostawach i zostanie ona
wznowiona? Może ktoś z was ma doświadczenie z zakupem notebooków i spotkał
się juz z czymś takim?