Re: PCI Express x 1

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 23 Nov 2005 - 09:30:53 MET

"jack" <shineme-wytnij@gazeta.pl> wrote in message
news:6w447yj5el4a$.kg6tulymtcoi$.dlg@40tude.net...

> A 16x przypadkiem nie jest o wiele większa fizycznie niz 1x? Jak włożysz
> grafike w 1x skoro gniazdo 1x jest malutkie?

Malo wiesz o wkladaniu ;) a powaznie - PCI-Expess podzielony jest na
czesci - z przodu jest zasialnie potem linie sygnalowe. Karta 16x po prostu
wystaje poza fizyczny slot - natomiast nie ma klopotu z
niekompatybilnoscia - tak mechaniczna jak i elektryczna - po porstu pasmo
jest dla 1x a nie dla 16x w takim wydaniu - moze ktos na grupie ma
mozliwosc - prosba by wlozyl po porstu z 2 - 3 karty graficznej - jak
zachowa sie windows? - To najszybszy sposob by przerwac spekulacje. Za tym
testem nie bardzo chce mi sie kopac w sieci - nie pamietam ale
prawdopodobnie bylo to na jednym z popularniejszych serwisow (tomshardware
albo innym tego typu - naprawde nie pamietam - to bylo ok roku temu)