Re: PILNE: Wybór nowego zasilacza - dobry i cichy

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Tue 22 Nov 2005 - 17:18:56 MET

Mariusz w wiadomości <news:dlvffe$r1f$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał/a:

> Może to kwestia różnych modeli (mniej i bardziej udanych)

Zastanów się lepiej, co piszesz. To, że 2 sroki swój ogon chwalą, to nic
nowego, zwłaszcza na tej grupie. W tej klasie cenowej, jaką woła se tagan,
nie ma prawa być "mniej i bardziej udanych" modeli. Bulisz jak za zboże i
nóż widelec nie będzie piszczał? Nie żartuj. Bo prostu bubel nie marka.
Gdyby był 2x tańszy, to owszem, można by było twierdzić, że to cena ryzyka
przy takich parametrach, ale nie w przypadku, kiedy ten szkopski bubel
kosztuje tyle, co rzeczywiste markowe produkty. I to, że modele o mniejszej
mocy i o słabszych 12V nie piszczą, nie oznacza, że to jest marka, skoro
mocniejszy model piszczy.
Nie ryzykuj, za te same pieniądze możesz mieć markowy zasilacz o takich
samych/lepszych parametrach, który nie będzie piszczał.
Dzisiaj zdecydował bym się na BeQuieta. Teraz nie jestem pewien nawet tego,
że tagan tylko piszczy, zobaczymy, czy to jego jedyna wada, może inne
parametry ma równie udane ;) jak wyciszenie pracy...

--
Pozdrawiam,
  Gargamel