Re: pc-->laptop + internet

Autor: Tomek Domek <no_at_spam.pl>
Data: Mon 21 Nov 2005 - 19:15:33 MET

> Witam.. sprawa rzedu..chce podlaczyc laptopa z PC.. ale... mam lacze ze
> stalym ip ( lan )i czy istnieje mozliwoasc podlaczenie PC z laptopem aby
> na jednym Ip dzialaly dwa kompy ??

pod jednym zewnetrznym tak- kup sobie prosty routerek z wbudowanym switchem-
rozwiazanie bardzo proste, eleganckie i bezpieczne, urzadzenia te bardzo
ostatnio potanialy i sa praktycznie "plug and play" wiec na pewno sobie
poradzisz; moim zdaniem szkoda sie bawic w "rzezbiarstwo" przy wykorzystaniu
drugiej karty sieciowej, chociaz to mozliwe

tomek

PS. komputery beda sie widzialy po siecowkach jezeli uzyjesz kabelka
"skrosowanego" albo wepniesz je w hub'a lub switcha- jezeli nie potrzebujesz
sieci w obu kompach rownoczesnie to bedzie najprostsze/najtansze rozwiazanie
zeby je czasowo ze soba polaczyc