pc-->laptop + internet

Autor: S__3 <hoax_at_vp.pl>
Data: Mon 21 Nov 2005 - 18:43:46 MET

Witam.. sprawa rzedu..chce podlaczyc laptopa z PC.. ale... mam lacze ze
stalym ip ( lan )i czy istnieje mozliwoasc podlaczenie PC z laptopem aby na
jednym Ip dzialaly dwa kompy ??..aa i jak podlaczyc ?? wstawic druga
sieciowke w PC i przez nia czy jak ?? bo hmm.. przez same sieciowki nie
widza sie ( chce tylko pliki przegrac na lapropa )nawet nie wiem jak wymusic
zeby sie widzialuy.. a po Nacie z jednego Ip to juz w ogule;-/:(..mozecie
cos poradzic ?..

Piter