Re: -Dysk 250 GB a p造ta kt266-

Autor: Leszek <tonie_at_adres.pl>
Data: Mon 21 Nov 2005 - 19:10:59 MET

> czy p造ta z chipsetem kt266 obs逝篡 dysk 250 GB ata133
>
> w sklepie apollo powiedzieli mi 瞠 nie ma szans

Pojdzie na pewno, ale najpierw trzeba w xp-ku wpisac gdzies w rejestrze
zaklecie enablebiglba=1
U mnie chodzi dysk 200GB pod KT133 (bios obsluguje oficjalnie do 128 GB)
Ale trzeba uwazac zeby takiego duzego dysku nie podpiac pod inny komp
nieobslugujacy 200GB dyskow, albo po reinstalacji, kiedy jeszcze nie
wprowadzilo sie zmian do rejestru. Bo moze sie sporo pochrzanic ze
zniknieciem wszystkiego wlacznie :)

Pozdr
Leszek