Re: Laptop za 3500 PLN brutto

Autor: maniooo (nie z domu) <manioooo_at_o2.pl>
Data: Mon 21 Nov 2005 - 11:21:23 MET

Użytkownik Tomek Domek napisał:

> temat byl tak czesto walkowany, ze az wstyd pytac...

Heh, zdaję sobie z tego sprawę. Na każdej grupie jest kilka pytań,
których postawienie jest... "mało fajne". Jednak cisną mnie i stąd się
to wzięło.

> zernij na watki
> chociazby z kilku ostatnich tygodni to bedziesz wszystko wiedzial

No zerkam właśnie sporo ostatnio i pogłębia to tylko mętlik ze względu
na cyferkomanię przy modelach ;) . Ale ok, pozerkam jeszcze, do końca
listopada jest jeszcze parę dni.

> w dwoch slowach:
> - jezeli notebook ma stac na biurku to nieporozumieniem jest kupowanie
> notebooka! kupisz lepsza stacjonarke, miejsca wcale wiecej nie musi zajmowac
> i bedzie przy tym wygodniejszy w uzytkowaniu (normalna klawiatura) i szybszy)

Nie będzie stał tylko na biurku w pracy, ma być też możliwość używania
go również w domu, łóżku, może i podróży, jednak główne zastosowanie to
biuro. A miejsca jest naprawdę tragicznie mało, stąd to raczej mus.
Gdyby to był komputer dla mnie, to również bym się zastanowił nad
stacjonarnym, łatwiej mi by było coś wybrać, a i wydajność (jak
wspomniałeś) większa w tej cenie.

> - jezeli koniecznie musi byc notebook, to do pracy (nie zabawy) moim zdaniem
> warto kupic cos firmowego i mozliwie solidnego, kosztem wszelkich
> wodotryskow- poczytaj tutaj:
> http://tiny.pl/xrr8

Poczytam, poczytam. :-)

> PS. W Tesco obok parowek podobno leza tez jakies niezle Dell'e za ta kase-
> moze tez warto zobaczyc. ;-)

Hehe, takie coś mi też się o oczy obiło. Niestety nie mam TESCO w
mieście ;) .

Dzięki bardzo za odzew.

--
pozdrawiam