Re: Laptop za 3500 PLN brutto

Autor: Tomek Domek <no_at_spam.pl>
Data: Mon 21 Nov 2005 - 11:07:20 MET

> Dostałem bojowe zadanie - kupić laptopa (do około 3500PLN brutto). Nie mam
> w tej branży wielkiego doświadczenia, więc chciałbym się poradzić Was.

temat byl tak czesto walkowany, ze az wstyd pytac... zernij na watki
chociazby z kilku ostatnich tygodni to bedziesz wszystko wiedzial

w dwoch slowach:
- jezeli notebook ma stac na biurku to nieporozumieniem jest kupowanie
notebooka! kupisz lepsza stacjonarke, miejsca wcale wiecej nie musi zajmowac
i bedzie przy tym wygodniejszy w uzytkowaniu (normalna klawiatura) i szybszy
- jezeli koniecznie musi byc notebook, to do pracy (nie zabawy) moim zdaniem
warto kupic cos firmowego i mozliwie solidnego, kosztem wszelkich
wodotryskow- poczytaj tutaj:
http://tiny.pl/xrr8

tomek

PS. W Tesco obok parowek podobno leza tez jakies niezle Dell'e za ta kase-
moze tez warto zobaczyc. ;-)