Re: Laptop za 3500 PLN brutto

Autor: Rafal Jankowski <rafj_at_doraco.pl>
Data: Mon 21 Nov 2005 - 11:56:39 MET

On Mon, 21 Nov 2005, maniooo (nie z domu) wrote:

> No zerkam właśnie sporo ostatnio i pogłębia to tylko mętlik ze względu
> na cyferkomanię przy modelach ;) . Ale ok, pozerkam jeszcze, do końca
> listopada jest jeszcze parę dni.

Notebook jest dla kogoś innego, cena 3500 jest dlatego że to jakaś granica
w księgowości od której się zaczynają środki trwałe, a Ty dostałeś takie
zadanie bo i tak masz w firmie najlepsze pojęcie w tym temacie, zgadłem?

Jeśli tak to znaczy że jesteś autorytetem w tej dziedzinie, kup więc
pierwszy z brzegu sprzęt, powiedz że jest to notebook roku i z bani.