Re: pamięć RIMM

Autor: shocik <szocik3_at_tlen.pl>
Data: Mon 21 Nov 2005 - 11:24:22 MET

Użytkownik "Jacek Popławski" <jpopl@interia.pl> napisał w wiadomości
news:dls47i$fmq$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Kupiłem na Allegro komputerek Pentium III firmy HP za niewielkie
> pieniądze. Działa bardzo fajnie pod Linuksem, ale wyraźnie doskwiera mu
> brak RAMu. Po zdjęciu obudowy okazało się, że ma pamięć RIMM - jedną
> kostkę 128MB i jedną pustą płytkę (po jej wyjęciu komputer nie startuje).

tak jest to terminator, ktory niezbedny jest gdy jest tylko jedna kostka.

> Czy można dokupić do tego komputera więcej pamięci RIMM? Jaką pamięć
> kupić aby na pewno działała?

radzilbym kupic dokladnie taka sama kosc, chociaz wiem ze HP Vectry nie sa
nadzwyczaj wybredne pod tym wzgledem i jakis inny RIMM o tej samej
pojemnosci powinien smigac (powtarzam - powinien)

niestety taki komputer to nie jest dobra inwestycja na przyszlosc.
pamieci te coraz bardziej drozeja, wiec pozniej beda problemy, radzilbym
zmienic sprzecik odrazu (choc z drugiej strony calkiem niezle sie sprawuja)

gdybys jednak zmienial sprzet to pamietaj (gdyz widze ze lubisz "orginaly"),
aby NIE kupowac Dell OptiPlex pod wszelka postacia, w telekomunie
tego pelno i przyprawialy mnie o palpitacje serca (doposazalem im kompy
w RAM).

Pozdrawiam