Re: Laptop za 3500 PLN brutto

Autor: Tomek Domek <no_at_spam.pl>
Data: Mon 21 Nov 2005 - 11:33:59 MET

> Heh, zdaję sobie z tego sprawę. Na każdej grupie jest kilka pytań,
> których postawienie jest... "mało fajne". Jednak cisną mnie i stąd się to
> wzięło.

tak na prawde pytanie jest zle zadane... to tak jakbys na grupie
samochodowej zapytal: jakie auto jest najlepsze za 50tys zl? jeden powie, ze
trzeba kupic uzywanego Mercedesa, a drugi zeby kupic "full wypas" Fiata
Pande... naturalnie kazdy bedzie chwalil to co sam kupil, a najbardziej
polonezowcy, bo nie ma jak tylny naped :-)

moja rada jest taka:

- najpierw wybierz marke sprzetu (do pracy cos solidnego w okolicach IBM, a
do zabawy z tej sredniej polki bo beda mocniejsze), warto poogladac
komputery kazdej z marek zeby sie potem nie rozczarowac jakoscia wykonania
itp. (nie koniecznie ten sam model)

- potem zobacz jakie komputery danego producenta mieszcza sie w twoim
budzecie

- wybierz model kierujac sie priorytetami jakie przyjales (czy wazniejsza
jest mobilnosc, szybkosz, dysk itd.)

w ten sposob szybko sie z tym uporasz i nie bedziesz robil glupich porownan
z ktorych nic tak na prawde nie wynika

tomek