Re: Używany Windows OEM a legalność

Autor: x4y4 <xxxxyyyy_at_op.pl>
Data: Sun 20 Nov 2005 - 12:27:54 MET

> Zreszta nawet MS stoi na stanowisku ze wymagane sa tylko 2 skladniki
> z zestawu: dowod zakupu, plyta instalacyjna, dokumentacja/naklejka

pozwole wyrazic sobie odmienna opinie :-)
Otoz dzwonilem do MIcrosoftu i powiedziano mi ze obowiazkowe sa dwa
elementny 3 trzech a wiec

1) Dokumentacja
2) Nosnik
3) Hologram z licencja - czyli naklejka z numerem seryjnym.

Nie jest wymagane posiadanie imiennej faktury zakupu oprogramowania, chociaz
"moze byc to dodatkowym atutem w czasie kontroli legalnosci oprogramowania"
hehe dokladnie taka odpowiedz uzyskalem od pani o przepieknie aksamitnym
glosie na partyline Microsoftu. A wiec nie trzeba miec faktury.

    A co do zakupow OEM to nie wszystkie elementy komputera umozliwiaja
legalne uzytkowanie OEM. A wiec myszka owszem ale karta sieciowa juz nie,
ech ciekawe dlaczego nie wszak bez myszki mozna uzytkowac Windowsa natomiast
w pewnych przypadkach bez sieciowki uaktualniac sie go nie da ;-)

zdrowko
x4y4