Re: Wojna desktop vs. laptop

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Sun 20 Nov 2005 - 12:26:50 MET

Arek wrote:
> Chcesz mi powiedziec ze masz zainstalowanych programow na 80Gb ;)
> U mnie najwiecej miejsca na dysku zajmuje... muzyka i filmy. A one moga
> sobie spokojnie stac na biurku podczas gdy ja uzywam laptopa gdzies w
> "terenie".

Ja jestem tego samego zdania co moscal. Duzy dysk to podstawa. Nie po to
kupuje notebooka, zeby dane gdzies osobno lezaly. Ja np. chce miec
dostep do muzyki i filmow nawet w terenie, bez wiecznego podlaczania
dodatkowych urzadzen. Poza tym w domu mam np. ruter WiFi i co... bede
latal teraz z dyskiem, notebookiem i jeszcze moze myszka wszedzie?

A roznica w cenie miedzy 40GB a 80GB to "az" 230zl, co przy cenie
notebooka jest raczej drobnostka.

--