Re: Używany Windows OEM a legalność

Autor: Vectra <aWYTNIJa_at_bsk.pl>
Data: Sun 20 Nov 2005 - 13:43:53 MET

Użytkownik x4y4 napisał:

> Otoz dzwonilem do MIcrosoftu i powiedziano mi ze obowiazkowe sa dwa
> elementny 3 trzech a wiec
>
> 1) Dokumentacja
> 2) Nosnik
> 3) Hologram z licencja - czyli naklejka z numerem seryjnym.
>
> Nie jest wymagane posiadanie imiennej faktury zakupu oprogramowania

Wydaje mi sie (ale to tylko intuicyjne rozumienie prawa),
ze faktura jest najwazniejsza i wystarczajaca. Uzupelnil
bym ja jeszcze oswiadczeniem pisemnym sprzedawcy, ze
systemu nie uzytkuje, ze wykasowal ze swojego komputera,
ze jest mu niepotrzebny i jako prawowity wlasciciel sprzedaje go.

I przy takich dokumentach co mi kto zrobi?

pozdro

--
A S