Re: Wojna desktop vs. laptop

Autor: Arek <arek_at_dot.one.plsd>
Data: Sun 20 Nov 2005 - 11:09:11 MET

Użytkownik "moscal moscal" <qms.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> eee bzdura.. i tak wiekszosc tylko naklejki daje;)

No tu troszke przesadziles... Co do desktopow zgoda. Natomiast laptopy to
juz zupelnie odmienna sprawa. Porownaj wykonania pierwszego z brzegu IBM'a
z kazdym innym nie markowym laptopem. Jesli przy desktopach zwraca sie uwage
glownie na wydajnosc to laptop ma byc przede wszystkim stabilny, wytrzymaly
i cichy. Proponuje popracowac troche na jakims laptopie IBM'a to na pewno
zmienisz zdanie.

> co do IBM to powiem, ze to mocno przesadzone;p
> w firmie byly stacjonarne IBMy (bynajmniej takie naklejki byly)...
> dwuprocesorowe maszyny, a dzialaly gorzej od mojego athlona xp,
> do tego w jeden dzien poszlo 6 lcd'ekow..
> wiec nie przesadzajmy;)

Ok ale jak to sie ma do laptopow ??

> nie tylko IBM ma dobre matryce;p

Nie napisalem ze tylko IBM... ale np w porownaniu z HP czy Acerem roznica
jest bardziej niz zauwazalna

> jak i kupujac "markowego";)

Sorry ale nie znam NIKOGO kto by narzekal na nowego IBM'a czy DELL'a. Znam
natomiast ludzi ktorzy jezdza po serwisach z Acerami...

> hm? ja mam 80bg i jakos ni widze zeby bylo duzo..
> niestety obecnie aplikacje pozeraja coraz wiecej miejsca...
> wiec kupowanie takich malych dyskow to naprawde zly pomysl...

Chcesz mi powiedziec ze masz zainstalowanych programow na 80Gb ;)
U mnie najwiecej miejsca na dysku zajmuje... muzyka i filmy. A one moga
sobie spokojnie stac na biurku podczas gdy ja uzywam laptopa gdzies w
"terenie".

> a co to za mobilne rozwiazanie dysk zewnetrzny???

j.w.

> dyskusyjna sprawa.. nie spotkalem sie z takim zjawiskiem...

Wiec proponuje pochodzic z 120Gb dyskiem w plecaku;)

> ee no ja zwolennikiem zakupow w takiej cenie na allegro to ni jestem..

Kwestia indywidualna... Ja wole przejechac sie samochodem nawet 400km i
kupic laptopa 1000-2000zl taniej.

Pozdrawiam Arek