Re: Używany Windows OEM a legalność

Autor: Przemek R... <przemyslaw.rokicki_at_tnijtnijtnijjkochanietnij.gazeta.pl>
Data: Sun 20 Nov 2005 - 11:02:10 MET

> Ale jak kupię bez rachunku/FV to jak sprawdzą czy dostałem z myszką ?
>
> Czy policja w ogóle sprawdza czy Windows jest kupiony/używany zgodnie z
> licencją ??

policja sprawdza czy nabyles legalna wersje, jezlei posiadasz oryganlny
nosnik
to jest to wystarczajacy dowod i nie ma mozliwosci cokolwiek w licencji bylo
napisane bys popelnil w tym momencie przestepstwo bo prawa nie ustanawia
autor licencji tylko poslowie. Jemu conajwyzej rosszczenie cywilne
przysluguje,
policja nie ma nic do tego.

P.