Re: Skradziono notebooka

Autor: Pala <usunpoczatekazdotadp.a.l.a_at_poczta.fm>
Data: Thu 17 Nov 2005 - 08:48:00 MET

Radek napisał:

> niestety ale 14.11.2005 padłem ofiarą rozboju. Miejsce - Poznań, ul. Górna
> Wilda, godzina 19:30. Całe szczęście nic mi się nie stało, ale straciłem
> plecak,

Takie pytanko - czy to byl plecak konkretnie do laptopa lub tak
uksztaltowany, ze od razu widac, ze laptop jest w srodku? Byc moze nie, ale
troche mnie rozwalaja ludzie biegajacy po ulicach z laptopami, juz nie
wspominajac o tym, ze to byla Gorna Wilda i na ulicach juz ciemno.
Idiotyzmem jest powiedziec, ze sam jestes sobie winien, ale dlaczego ludzie
kupujacy sobie laptopy i w dodatku dosc fajny telefon nie biora taksowki
chociazby od/do miejsca, w ktorym byloby chociaz troche bezpieczniej? Sam
bylem swiadkiem rozmowy dwoch dresow - 27 Grudnia, bialy dzien - "Ty zobacz
tego goscia. Podbiegasz wyszarpujesz i po sprawie. Za ch** Cię nie dogoni."

--
Pala
gg: 778724