AMD Barton 2800 jakie ustawienia?

Autor: Tomek <swietokrzyskie_at_gazeta.pl>
Data: Thu 17 Nov 2005 - 08:48:43 MET

Witam wszystkich!

Zmieniłem sobie procesor na Bartona 2800 i nie wiem, jaki ustawić mnożnik
itp.
Oznaczenia procesora:
AMD ATHLON
AXDA2800DKV4D
AQXCA0410MPMW

Oczywiście procesor posmarowałem pastą termoprzewodzącą i podłączyłem
wentylator :)

Mam płytę ASUS A7V8X.

Teraz mam ustawione w BIOSie płyty:
1. CPU FREQUENCY - 2083 MHz
2. CPU FREQUENCY MULTIPLE - 12,5x
    (chyba mnożnik - tutaj mogę ustawiać dowolnie)
3. CPU EXTERNAL FREQUENCY - 166/33
    (tutaj też mogę ustawiać dowolnie w MHz)
4. VCore - 1,65v

Ale po odpaleniu XP - Motherboard Monitor "drze" mi się tak:
Case = 27 st. C
CPU Diode = 68 st. C
CPU Socket = 77 st. C

Czy wszystko jest ok, czy coś jak zwykle spie*** :) ?

Jakie ustawienia są najlepsze dla tego procka i na ile mogę sobie pozwolić?
Proszę fachowców w tym temacie o odpowiedź :)

Dzięki!

Tomek