Skradziono notebooka

Autor: Radek <pemob_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Wed 16 Nov 2005 - 16:54:33 MET

Witam,

niestety ale 14.11.2005 padłem ofiarą rozboju. Miejsce - Poznań, ul. Górna
Wilda, godzina 19:30. Całe szczęście nic mi się nie stało, ale straciłem
plecak, w którym był laptop ACER TRAVELMATE 4101 WLMI (prawie nowy) o numerze
seryjnym: LXTA5050325210D4A2EM01 i telefon komórkowy NOKIA 7650 o numerze
IMEI: 351111109769505. Stąd moja prośba - być może niektórzy z grupowiczów
mają styczność z używanym sprzętem w komisach, lombardach i innych tego typu
miejscach i byliby w stanie rozpoznać komputer bądź telefon. Wiecie może
również w jakich miejscach sam ewentualnie mógłbym szukać swojego sprzętu?
Sprzęt służył mi do mojej studenckiej pracy, teraz straciłem wszystkie ważne dane?

Pozdrawiam i w razie czego proszę o kontakt telefoniczny: 603098209 lub
mailowy: pemob@gazeta.pl
Radek