Re: Gdy nie wyjdzie update BIOS-u?

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Fri 11 Nov 2005 - 22:02:54 MET

Michal Lukasik, napisales:
> No tak, ale jak z dostępnością w detalu w naszym kraju?

Haaa. Kiepsko. Sam szukałem kiedyś czegoś podobnego i nie znalazłem w ilości
mniejszej, niż... może nie wagon, ale na pewno spora skrzynka. Czasem
podobne wynalazki trafiają się na Allegro.

> IMHO takie praktyki są loterią a już na pewno są "nieeleganckie". ;D

Nieeleganckie - na pewno. Ale czy loteria? Przy odrobinie wprawy są
bezpieczne na tyle, by zatryzykować. :) A i efekt końcowy przy zastosowaniu
odpowiednich chemikaliów nie różni się niczym, od grzania w piecu.

k,