Re: Gdy nie wyjdzie update BIOS-u?

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Fri 11 Nov 2005 - 22:05:11 MET

Proximus, napisales:
> Chyba sobie kpisz. Jakiś dowód może?

Co jest dla Ciebie niewiarygodne? Nie kpię - wspomnianego Donau'a (10-watowe
maleństwo na 12V) używam, gdy z jakichś powodów nie mogę zastosować (znanej
i skutecznej) metody z dużym grotem, topnikiem i zalaniem nóżek cyną. "Nózka
po nóżce" wolę też lutować układy w obudowach TSOP. PLCC32 ma dość spory
rozstaw nóg, jedyny problem stanowi (nie)dostępność punktów lutowniczych
("wchodzą" pod układ).

A wylutowywanie... zaczynałem od grzania kości nad zwykłą kuchenką gazową.
Wprawiłem się traktując w ten sposób stunóżkowe pamięci RAM Samsunga (Xbox).
Dwanaście kostek, wszystkie przeżyły.

k,