Re: Gdy nie wyjdzie update BIOS-u?

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Thu 10 Nov 2005 - 18:46:48 MET

Dnia 10.11.2005, KILu napisał(a):

> Są - http://tnij.org/plcc :)

Oooo - świetnie. :D
No tak, ale jak z dostępnością w detalu w naszym kraju?
Szperam właśnie w sklepach on-line... :(

> A to jakiś problem? :) Przy odrobinie wprawy wylutujesz bez uszkadzania
> kości dowolnym palnikiem (choćby takim z Allegro za 10 zł), a wlutujesz...
> mi wystarcza Donau za 30 zł, ale czym innym też by się dało.

Jasne - Polak potrafi. ;D
Znam takiego co twierdził, że wylutuje za pomocą transformatorówki z
żyletką zamiast grotu, argumentując, że "MB i tak trup, a może się uda".
IMHO takie praktyki są loterią a już na pewno są "nieeleganckie". ;D

--