Re: MPGEG-4 na Celeron400 - z jakim skutkiem można odtwarzać ? (Czy są karty wspierające odtwarzanie MPEG-4 sprzętowo ?)

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Fri 11 Nov 2005 - 21:39:27 MET

Brodi napisał(a):

> winxp ?? chłopie na takim sprzęcie to win98 mi rzęzi ! A co dopiero XP !

Wiesz, na starszych kompach (oczywiście do pewnej granicy) WinXP chodzi
lepiej niż szmelcowaty w98! Sam przez pewien czas w żyłem w błędzie
używając 98 na Durniu 700 sądząc, że w ten sposób będzie działał
szybciej. W przypadku Celerona 400 wystarczy wyłączyć wodotryski,
znajomy przez dłuższy czas tak pracował na swoim podkręconym Celeronie i
XP. ;)

> na linuxie napewno divxy będą śmigać

A no tutaj się zgadzam. ;)

# /George Orwell - Rok 1984/