Re: Chlodzenie wodne dysku.

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Tue 08 Nov 2005 - 08:59:08 MET

ToMasz napisał(a):
> Dlatego całosc ciepła bedzie
> musiało odebrac chłodzenie wodne.

A żeby to zrobić musisz zrobić blok który będzie odbierał ciepło z
obudowy dysku i z każdego grzejącego się podzespołu na PCB. Ja jeszcze
takiego bloku nigdy nie widziałem. ;)

Dobrym rozwiązaniem są jeszcze takie radiatory przykręcane z boku dysku,
  widziałem to kiedyś na Allegro za cenę <20zł (w opisie aukcji były
zdjęcia jak jakaś panienka w bikini ich trzymała). Po zamontowaniu dysk
można wsuwać do 5.25", a nad i pod nim jest wolna przestrzeń. Można
zrobić takie coś, że zamiast wsuwać do zatoki trzeba położyć całość na
np. gąbce tapicerskiej a z boku postawić wentylator, np. AC Pro TC.
Koszt w miarę niski a powinno zadziałać.

--
Psylo