Re: Karta sieciowa ćwierka - czy to już wiosna?

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 08 Nov 2005 - 09:09:30 MET

"Gargamel" <delKichote_WYTNIJ_TO_@gazeta.pl> wrote in message
news:b7nwghahl2d6.12zo6xhv38npg.dlg@40tude.net...

> Mnie cichutko piszczy, czasem jakby skwierczy do tego, zasilacz - też ma
> prawo???

Zasilacz to sa inne prady... ile przenos taki transformatorek na karcie
mocy? 150mW? 250mW? A zasilacz w PC to co najmniej w tej chwili 250 - 300W
obciazenia... roznica ponad 1000 razy. Moze sie to wydac dziwne ale pod
wplywem pradu (lub pola magnetycznego wywlanego pradem) swoje rozmiary
zmieniaja kondensatory, dlawiki, transformatory i wytwarzaja w ten sposob
drgania ktore w wiekszosci wypadkow sa jednak nieslyszalne.