Re: Chlodzenie wodne dysku.

Autor: ToMasz <witu_at_polbox.KOM>
Data: Tue 08 Nov 2005 - 08:42:21 MET

W wrote:

> wodne na dysk? o ile mi wiadomo żaden dysk nie potrzebuje tak
> upierdliwego chłodzenia
>
> to na pewno wyciszy

absolutnie nie zgadzam sie z tą poinią , dyski potrzebują dobrego
chłodzenia, które zapewnia ( przynajmiej w minimalnym stopniu) im
przykręcenie do metalowej obudowy.
Co do wyciszenia, jak przykrecisz radiator lub wymiennik ciepła to bedzie
ciszej? rewolucja w akustyce!!

teraz do Jacka:
jelsli _uda _ Ci, za pamoca chłodzenia wodnego odprowacic _całe_ ciepło
które wytwarza dysk, mozesz go wpakowac do kieszeni ze styropianu gąbki,
karimatu lub czegos co go skutecznie wyciszy. Problem w tym ze im lepsze
wyciszenie, tym gorsze oddawanie ciepła...... Dlatego całosc ciepła bedzie
musiało odebrac chłodzenie wodne.
ToMasz