Re: 1000zl na upgrade, prosze o rade

Autor: Gokihar <gokihar_at_gazeta.pl>
Data: Tue 08 Nov 2005 - 08:57:49 MET

tiny napisał(a):
> czesc,
>
> konkretnie - obecnie mam:
>

> 1024 mb ddr
to pewnie może zostać

> Audigy2...
nowa płyta będzie miała dzwięk 6.1+ pewnie ale creativ to creativ ;)

> A1700+@2000+
> Asus A7V880 Via KT880
> Sapphire Radeon 9550

i tu masz pole do popisu - jeśli zmienisz na S939(tylko AMD oczywiście
biorę pod uwagę - główny powód - cena) to z obsługą AGP może być problem.
Licząc na szybko :
A64 3000+ BOX - 550 pln
płyta Gigabyte na nForce4 ok 350 pln - dobra do pracy, bez fajerwerków
grafika porównywalna - ok 250 pln
razem mamy już 1150 pln i nie liczyliśmy zasilacza który też bym zmienił
jeśli nie masz czegoś co trzyma napięcie ...

można też rozważyć S754 - będzie na pewno taniej i w 1000 pln się
zmieścisz ale to nie jest rozwojowa platforma ...

pozdrawiam